Jeśli po zalogowaniu zobaczysz komunikat „Twój telewizor/urządzenie nie należy do gospodarstwa domowego”, nie martw się, wykonaj następujące kroki, aby odzyskać dostęp:
Krok 1:
Kliknij „Podróżuję” lub „Oglądaj tymczasowo”, a następnie „Wyślij e-mail”.
( ❌Mój telewizor/urządzenie nie ma opcji „Podróżuję” ani „Oglądaj tymczasowo” )
Krok 2:
Wejdź na tę stronę. Zaloguj się za pomocą danych:
Login: weryfikacja@alemail.pl
Hasło: 123456
Krok 3:
W otrzymanej wiadomości e-mail kliknij „Uzyskaj kod”. Wprowadź kod weryfikacyjny do telewizora lub urządzenia, aby dalej korzystać z serwisu Netflix!
Więcej rozwiązań: gdy na urządzeniu wyświetla się komunikat „Nie należy do Twojego gospodarstwa domowego z serwisem Netflix”.