Koszyk

⚡ Natychmiastowa wysyłka na e-mail do 2 minut.

[Netflix] Twój telewizor/urządzenie nie należy do gospodarstwa domowego. Co mam zrobić?

Jeśli po zalogowaniu zobaczysz komunikat „Twój telewizor/urządzenie nie należy do gospodarstwa domowego”, nie martw się, wykonaj następujące kroki, aby odzyskać dostęp:

Krok 1:

Kliknij „Podróżuję” lub „Oglądaj tymczasowo”, a następnie „Wyślij e-mail”.

❌Mój telewizor/urządzenie nie ma opcji „Podróżuję” ani „Oglądaj tymczasowo” )

Krok 2:

Wejdź na tę stronę. Zaloguj się za pomocą danych:

Login: weryfikacja@alemail.pl

Hasło: 123456

Krok 3:

W otrzymanej wiadomości e-mail kliknij „Uzyskaj kod”. Wprowadź kod weryfikacyjny do telewizora lub urządzenia, aby dalej korzystać z serwisu Netflix!

Więcej rozwiązań: gdy na urządzeniu wyświetla się komunikat „Nie należy do Twojego gospodarstwa domowego z serwisem Netflix”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Natychmiastowa wysyłka

Dane do swojego profilu otrzymasz na adres e-mail w kilka chwil.

Wsparcie

W razie jakichkolwiek problemów otrzymasz naszą pomoc.

Najlepsze ceny

Dbamy o Twój portfel, dlatego oferujemy konkurencyjne ceny.

Bezpieczeństwo

Konta są opłacone, a ich zakup i użytkowanie 100% legalne.