Koszyk

⚡ Natychmiastowa wysyłka na e-mail do 2 minut.

[Netflix] Na moim telewizorze/urządzeniu nie ma opcji „Podróżuję” ani „Oglądaj tymczasowo”. Co mam zrobić?

Jeśli na ekranie weryfikacji logowania do serwisu Netflix nie ma informacji „Podróżuję” ani „Oglądaj tymczasowo”, wykonaj następujące kroki:

1️⃣ Kliknij „Zaktualizuj gospodarstwo domowe Netflix”

2️⃣ Kliknij „Zmień gospodarstwo domowe Netflix”

3️⃣ Kliknij „Wyślij e-mail”

4️⃣ Wejdź na tę stronę. Zaloguj się za pomocą danych:

Login: weryfikacja@alemail.pl

Hasło: 123456

5️⃣ Wejdź w ostatnią wiadomość e-mail. Kliknij „Tak, to ja”. Następnie na otworzonej stronie Netflix kliknij: „Zmień gospodarstwo domowe Netflix”.

6️⃣ Kontynuuj korzystanie z serwisu Netflix!

Natychmiastowa wysyłka

Dane do swojego profilu otrzymasz na adres e-mail w kilka chwil.

Wsparcie

W razie jakichkolwiek problemów otrzymasz naszą pomoc.

Najlepsze ceny

Dbamy o Twój portfel, dlatego oferujemy konkurencyjne ceny.

Bezpieczeństwo

Konta są opłacone, a ich zakup i użytkowanie 100% legalne.